Práce č. 25 - úspěšná

13.11.2015 15:44

Datum: 20.10.2015

Délka stopy: 600 m

Z toho štvaní: 300 m

Stavění: ano, 2x

Stáří stopy: 3 hod.

Svědek:Turek, Vohradský

Ráže: 300 Magnum

Zvěř: dančí - daněk - 54 kg - 137,63 b.

Místo: Horní Krupá

Postřel: naostro, odplecení předního běhu

Poznámka: Na nástřelu bylo velké říjiště. Eda si to vše přezkoumala a pak se chytla až ve větším kruhu. Pak již šla dobře. Viděl jsem na ni, ž e před námi je kus a tak jsem ji vypustil a zároveň mi bylo hlášeno odbočka s barvou. Eda kus začala štvát, ale během 2minut zjistila, že ten kus je zdravý a vrátila se. Znovu jsem ji nasadil na poslední barvu a odbočila dolů, tam již jsme nacházeli barvu i jak daněk odpočíval. Zase mi dávala najevo, že před námi je něco živého, tak jsem ji vypustil, už správně na barvě. Během chvilky měla daňka a štvala ho cca 300 m, kde jsem ho na dvakrát dostřelil.

Fotogalerie: Práce č. 25 - úspěšná