Práce č. 28 - neúspěšná

13.11.2015 16:12

Datum: 25.10.2015

Délka stopy: 800 m

Z toho štvaní: ano, ale nedohonila ho

Stavění: 

Stáří stopy: 5 hod.

Svědek: Jungman P.

Ráže: 7x64

Zvěř: mufloní - muflon - 0 kg - 215 b.

Místo: Tlustec

Postřel: dutá rána pod páteří

Poznámka: Muflon po ráně upadl a pak hned se zvedl a odbíhal. Na nástřelu barva a pravidelně barvil v kroku. Edu jsem pustil na volno, ale šla na druhou stranu a my jsme pokračovali po barvě. Podle gps Eda honila jiné kusy. Než se vrátila, my jsme došli na vrchol kopce Tlustec a tam jsme zvedli to ho muflona. Když se Eda vrátila, hned jsem ji nasadil na stopu odbíhajícho muflona a římám si , že je to dobré. Ž e ho máme. Ale Eda vůbec ho nedoběhla, ani nazastavila. Prostě byla už tak vyšťavená, že ani nešla dál než 300 m. Nebo cítila, že na toho muflona nemá. Obešli jsme pro jistotu celý kopec, ale nic. Já jsem tvrdil, že ten muflon se ještě objeví, to ba ho ta Eda jinak zastavila.

Druhý den, mi volal p. Jungman, že muflona střelili a má 215 b. Muflon se choval jako zdravý.