Práce č. 29 - úspěšná

13.11.2015 16:24

Datum: 28.10.2015

Délka stopy: 2 800 m

Z toho štvaní: 1 800 m

Stavění: ano, 30 min.

Stáří stopy: 6 hod.

Svědek: Vašinka D.

Ráže: 7x64

Zvěř: jelení - laň - 60 kg - 0 b.

Místo: obora Židlov  Getnerovo pole

Postřel: přestřelen přední běh - kost

Poznámka: Laň prý vyskočila do vzduchu, barva ba bástřelu a prý je na měkkotu. Eda vzala stopu ihned a šla, po 20 m jsem na šel dlouhou kost, takže jsem usoudil ránu na běh. Kus docela barvil, akže jsem mohl kontrolovat Edu. Šla jistě asi 1 km, pak jsem nacházel místa s nakapanou barvou, takže kus už odpočíval. Pak již Eda zase dávala najevo, že kus už je před námi nablízko a že chce pustit. Prostě nejdříve táhne a pak se zastaví a otočí se na mě a stojí a kouká na mě a hned zase dopředu. Chce pustit. Na poslední barvě ji vypouštím a slyším jak Eda už hlásí a podle gps štve laň do Zbyňska.  Pak mi zmizí na chvilku ze signálu. Jdu za ní podle gps, pak již na gps vidím takzvaně "puma na stromě" a to je dobré znamení. Eda laň již stavěla držela ji až do mého příchodu a dostřelení. Super práce. V tuto chvíli jsem úplně zapoměl, že je svátek a já jsem chtěl trávit čas s rodinou, ale to již náš úděl, nás barvářníků. A to jsou chvíle pro které to děláme.

Fotogalerie: Práce č. 29 - úspěšná