Práce č. 30 - úspěšná

13.11.2015 16:43

Datum: 31.10.2015

Délka stopy: 2 500 m

Z toho štvaní: 1 000 m

Stavění: ano, 20 min.

Stáří stopy: 17 hod.

Svědek: Zikmund M.

Ráže: 7x64

Zvěř: jelení - laň - 70 kg - 0 b.

Místo: obora Židlov  Habr - Áčko

Postřel: přestřelen přední běh

Poznámka: Na nástřelu nalezena dlouhá kost, takže usuzuji přední běh. Barvilo to dobře. Kus odcházel s velkým rudlem jelení zvěře. Eda šla dobře sice jednou uhnula na jinou stopu, ale to jsem poznal po 400 m. Podle gps jsem ji nasadil na poslední barvě. Do gps si na stopě ukládám body, které mi značí poslední barvu a tím pádem si nemusím značit na stopě různé klacíky a jiné značky. Pak šla dobře, ale dostali jsme se do prořezávky, kde laň musela chodit křížem krážem a tak abych Edu nebrzdil řemenem, pouštím ji na volno. Eda prořezávku rozmotává a valí po údolí. Jdu za ní a doufám, že je to ten správný kus. Na gps je opět "puma na stromě", ale vůbec neslyším hlášení, až na cca 300 m ji slyším jak staví laň v bukovém zmlazení. Nejdřív chci poznat, že je to ta postřelená laň. Zmlazení je tak husté, že mi to trvá asi 5 min. Ano je to ona, laň se rozeběhla na Edu a já ji dostřeluji. Dobrá práce.

Fotogalerie: Práce č. 30 - úspěšná