Práce č. 40 - neúspěšná

18.03.2018 11:31
Datum: 26.11.2017
Délka stopy: 10 500 m
Z toho štvaní: 8 000 m
Stavění: několikrát
Stáří stopy:  4 hod.
Svědek: Třešňák P.
Ráže: 3006 Spr.
Zvěř: Mufloní - muflon - 0 kg - 230 b.
Místo: honitba obora Velký Dub - LS Břehyně
Postřel: asi rozříznuté prsa ??
Poznámka: Eda šla perfektně, na nástřelu srst a kus masa. Po 100m barva a pak již nic. Eda po 2,5 km začala poštěkávat, tak jsem ji vypustil. Po 1 km zastavila muflona. Ale oborník ho přes větve netrefil. Zase šel a Eda za ním a já za nimi.Pak ho zastavila, těsně za horizontem, už jsem ho málem dostřeli, ale navětřil mě a zase se hnul a odběhl.Pořád za ním cca 100-200m, Eda ho nemohla zastavit. Oborník mu nadjížděl. Pak mi najednou sbíhali ze stráně a já ho minul přes mechanické mířidla. Možná kdybych měl puškohled bylo by to lepší. Na tyto lehčí postřeli, kdy se člověk nedostane tak blízko ke zvěři nebo když ji pes nemůže zastavit. 
Muflon do toho kopnul a Edě po 600m zmizel. Vrátila se. Znovu jsem ji nasadil, ale už se nechytla.Eda práce dobrá, jen mi jsme to zkazili, škoda.
Asi po měsíci muflon byl viděn a vůbec nebylo vidět nějaké zranění.