Práce č. 42 - úspěšná

24.12.2015 12:16
Datum: 12.12.2015
Délka stopy: 2 800 m
Z toho štvaní: 50 m
Stavění: ano, 15 min. 
Stáří stopy: 2 hod.
Svědek: Blažek 
Ráže: ?
Zvěř: jelení - laň - 60 kg - 0 b.
Místo: Náhlov - Ralsko
Postřel: nízká měkkota
Poznámka: Dojel jsem domů a v tom okamžiku volá kamarád, že mají postřelenou laň na naháňce a že ostatní psi už nechtějí jít dál. Stopa je pobarvená.
Znovu se oblékám a jedu. Sobota jak vyšitá. Na místě mi kamarád vysvětlil co se stalo. Stříleli na laň, pak ji hnali honiči v leči a pak to vzdali. Je tam barva, já nasazuji Edu na 2 km co ušla laň. Barva byla sem tam kapka. Eda stopu vzala a po cca 2 km jsme došli k mlazině, kde na kraji byla barva. Vypouštím Edu, ta okamžitě začala hlásit. Už to se mi moc nezdálo. No nic, podle GPS Eda hnala kus asi 1 km a pak ho stavěla na místě. Běžím tam a Edu jsem našel jak dožírá vývrh z naháňky. Pravděpodobně z mlaziny vyhnala prase a když se vracela našla vývrh a tak si na něm pochutnala. Beru Edu a jdu znova 1 km na zpět k mlazině kde jsem ji vypustil. Říkám si, že to není možné. Vypouštím Edu znova do mlaziny. Eda podle GPS hledala v kruzích v mlazině. Najednou natáhla stopu a vyšla z mlaziny. Pak jsem ji slyšel jak hlásí na místě, okamžitě tam běžím a vidím Edu jak staví laň, která už měla hlavu dolu, pravděpodobně toho už měla dost. Tak jsem ji dostřelil.



Více zde: https://barvarcz.webnode.cz/news/prace-c-37-uspesna/

Fotogalerie: Práce č. 42 - úspěšná