Práce č. 44 - úspěšná

24.12.2015 12:53
Datum: 20.12.2015
Délka stopy: 450 m
Z toho štvaní: 150 m
Stavění: ano, pak ho strhla 
Stáří stopy: 23 hod.
Svědek: Vohradský 
Ráže: 8x57
Zvěř: dančí - danče - 14 kg - 0 b.
Místo: Prosíčka - Ralsko
Postřel: ustřelený zadní běh
Poznámka: Postřel byl z druhého dne. Takže stopa stará, na nástřelu střiž, kousek svaloviny, bez barvy. Eda šla hned jako kdyby to byla čerstvá stopa, což mě trochu zaráželo. Ušli jsme asi 400 m, Eda mě tahala v mlazinách, kde jsme důsledně hledali.
Nasadil jsem ji znovu, šla stejně ale všimnul jsem si zálehu kde byla barva. Tam jsem ji pustil. Hledala pečlivě, křížem krážem. Podle to danče jsme poprvé zvedli a to mezitím chodilo v mlazině. Pak najednou něco štvala a podle GPS jsem viděl, že to prohnala cca 500 m a vrátila se zpět. Bylo to něco zdrav ého Znovu jsem ji ukázal zálech a ona znovu pečlivě hledala, najednou slyším hlášení a štvaní a pak naříkání dančího. Hned tam běžím a vidím jak Eda drží za krk naše postřelené danče. 



Více zde: https://barvarcz.webnode.cz/news/prace-c-37-uspesna/

Fotogalerie: Práce č. 44 - úspěšná