Práce č. 46 - neúspěšná

24.03.2018 21:32
Datum: 29.12.2017
Délka stopy: 3 500 m
Z toho štvaní: 0 m
Stavění: 0
Stáří stopy:  16 hod.
Svědek: Hyka V.
Ráže: 7x
Zvěř: Černá - Lončák - 0 kg - 0 b.
Místo: honitba Rokytá - Letiště
Postřel: Dolní čelist, trnovka, krk ??
Poznámka: Lovec střílel na prase a hlavu. Prase upadlo, ale pak se zvedlo a odcházelo. Docela hodně barvy až do 700m . Pak již jsem moc nenašel. Eda šla dobře, táhla se zájmem, pokud byla, mmohl jsem kontrolovat, Eda se opravovala. Prase šlo s rudlem, po 3000m jsme prolézalimlazinu po čtyřech, zdálo se mi, že před námi něco jde. Vypouštím Edu a ta za chvíly hlasitě štve, otočila to a na mě vyběhnulo prase, tak jsem ho střelil, ale nebylo to ono. Bylo normal zdravé. 
Teď buď Eda odtrhla a hnala první prase z rudlua to pobité šlo dál s rudlem. Nebo jsme spíše došli zdravé prase. Bůh ví.